Monday, March 10, 2008

မေတာ္လိုက္ရတဲ့ ေယာက္ဖေရ

ေဘာ္လံုးပြဲစဖို႕အခ်ိန္ကလည္းနီးေနၿပီ ၊ အသင္းသားေတြကလည္းမဆံုေသး……. ေနာက္(၅) မိနစ္ေလာက္ဆို ရင္ ၿပိဳင္ပြဲကစေတာ့မွာမို႕ မေရာက္လာႏိုင္ေသးတဲ့ အသင္းသားတခ်ဳိ႕ကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနရတဲ့ အသင္းေခါင္ေဆာင္ ကြ်န္ေတာ့္အဖို႕ ေတာ္ေတာ္ စိတ္လုပ္ရွားေနမိသည္။ ဒီပြဲကို ႏိုင္မွျဖစ္မည္ ႏိုင္မွလည္း ဆီမီးဖိုင္နယ္ကို တက္ေရာက္ႏိုင္မွာျဖစ္တဲ့ အတြက္ ဒီပြဲဟာ တကယ့္ကြ်န္ေတာ္တို႕ အသင္းအတြက္ တကယ့္ကိုအေရးႀကီးဆံုးပြဲျဖစ္သလို တဘက္အသင္းအတြက္ လည္း အင္မတန္မွ အေရးႀကီးေနတယ္ဆိုတာကိုလည္း ႏွစ္ဘက္ ပရိသတ္အသိျဖစ္သလို ကြ်န္ေတာ္တို႕လည္းအသိျဖစ္ပါ သည္။ကြ်န္ေတာ္တို႕ ယွဥ္ၿပိဳင္ရမယ့္ ရပ္ကြက္အသင္းက ရပ္ကြက္ (၁၇) ျဖစ္ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ၿမိဳ႕နယ္ထဲမွာ အေကာင္းဆံုးျဖစ္သလို ၿပိဳင္ပြဲတိုင္းမွာ အႏိုင္ႏွင့္

ဦးေဆာင္လာတဲ့အသင္းျဖစ္ပါသည္။
(၅) မိနစ္ေက်ာ္သြားပါၿပီး ကြ်ေတာ္တို႕ အသင္းသားတခ်ဳိ႕ေရာက္ မလားေသးပါ၊ ေဘာလံုးစည္းကမ္းအတိုင္း (၁၅) မိနစ္ ထက္ေစာင့္ေပးမည္ဟု ဒုိင္လူႀကီးကကြ်န္ေတာ့္ကိုေျပာသည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္းဘာလို႕ေရာက္မလာေသးလဲ ဆိုတာကို သိခ်င္ေတာ့ ဖုန္းဆက္ၾကည့္သည္ တေယာက္မွ ဖုန္းမကိုင္ၾကပါ…..။ ကြ်န္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ေလးကို စိတ္လုပ္ ရွားေနပါၿပီ၊ စိတ္လည္းအနည္းငယ္တိုေနပါၿပီး၊ စထြက္လာတုန္းက ကား(၂) စီးျဖင့္ အတူတူလာခဲ့တာ ဘာျဖစ္လို႕ ကြ်န္ေတာ္တို႕က ေရာက္လာၿပီး က်န္ကားတစီးကမေရာက္လာေသးရပါသလဲ……. ေတြးေနတုန္း ကားက ကြ်န္ေတာ္ တို႕နာရာ ေနရာသို႕ေရာလာခဲ့ပါသည္။ ေရာက္လာေတာ့ ဘာလို႕ေနာက္က်လဲလို႕ေမးေတာ့ ကားဘီးေပါက္သြားလို႕ အစ္ကိုတဲ့ … သူတို႕ကို စကားေျပာဖို႕အခ်ိန္က သိမ့္မရေတာ့လို႕ ကြင္းထဲဆင္းဖို႕ ကြ်န္ေတာ္ကလိုက္ေအာ္ေျပာ ေတာ့ အားလံုးက ကြင္းထဲဆင္းတန္းစီၿပီး ႏွစ္ဘက္ ပရိသတ္ကို အရိုအေသျပဳၿပီးတာနဲ႕ ဒုိင္လူၾကီးရဲ႕ “ေ၀စီ(ခရာ)” သံထြက္သည္ႏွင့္ တၿပိဳင္နက္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ရပ္ကြက္ (၁၁) အသင္းႏွင့္ တဘက္အသင္း ယွဥ္ၿပိဳင္ၾကရာ ပထမပိုင္းၿပီး သည္အထိ တဘက္ႏွင့္တဘက္ ဂိုးမသြင္းႏိုင္းၾကေသးပါ……။
(၁၅) မိနစ္ နားခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္က ႏုိင္ေအာင္ကစားဖို႕ လိုက္ေျပာရျပန္သည္….. ရပ္ကြက္သူရပ္ကြက္ သားမ်ားက လည္း အားေပးၾကပါသည္ …… အဲ့ဒီအထဲမွာ ထူးထူးျခားျခားအသံတခုကေတာ့ “ ေဟ့ညီေလး အာရာရာ မင္းႏိုင္ေအာင္ ကန္ေနာ္ ႏိုင္ေအာင္မကန္ရင္ မင္းငါ့ညီမနဲ႕ေ၀ၿပီသာမွတ္” အေမးေလး ဘယ္ကအသံတုန္း ၊ အသံလာရာကို လွမ္းၾကည့္မိ ေတာ့ မေတာ္ေရေသးတဲ့ ေယာက္ဖျဖစ္ေနတယ္…..။ ကြ်န္ေတာ္က ေယာက္ဖကို လက္မ ေလးေထာင္ျပလုိက္တယ္….။ ႏုိင္မယ္ဆိုတဲ့ သေဘာနဲ႕……။
ဒုတိယပိုင္းလည္းစပါၿပီး ၊ ႏွစ္သင္းလံုး သူ႕ရပ္ကြက္၊ ကိုယ့္ရပ္ကြက္အႏိုင္ရဖို႕ ယွဥ္ၿပိဳင္ကစားၾကရာ ႏွစ္သင္းစလံုး ဂိုမသြင္းႏုိင္းေသးပါ၊ ပြဲၿပီးခါနီး အခ်ိန္အနည္းငယ္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႕အသင္းက (ေကာ္နာ) ကတဆင့္ ကန္လိုက္တဲ့ေဘာ္လံုး ကို ကြ်န္ေတာ္က ေခါင္းခုန္တိုက္လိုက္တာ အရွိန္က နည္းနည္းျပင္းတယ္နဲ႕တူတယ္ထင္တယ္ “ဂိုး” ဆိုတဲ့အသံေတြနဲ႕ အတူ လက္ခုပ္သံ ေတြလည္း လည္းၾကားေရာ ကြ်န္ေတာ္က “ဂိုး”သြင္းၿပီးတိုင္း ေနာက္ကြ်မ္း ပစ္တဲ့အက်င့္ရွိတယ္ဆိုေတာ့….. ထံုးစံအတိုင္းေနာက္ကြ်မ္းပစ္လိုက္တာ အိပ္ေနတဲ့ ကုတင္ေပၚကေနျပဳတ္က်ေတာ့ လန္႕ႏိုးသြားတာပဲ…. ေနာက္ဆက္တြဲ ဘာျဖစ္သြားလဲမသိေတာ့ဘူး”
ေယက္ဖေရ “ဂိုး” ေတာ့သြင္းႏိုင္ခဲ့ပါရဲ႕ ေယာက္ဖရဲ႕ညီမကို မရပဲ ကုတင္ေပၚကျပဳတ္က်လို႕ ခါးနာတာပဲရ လိုက္တယ္ ဗ်ား…..၊။

0 comments:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Host | Great HTML Templates from easytemplates.com.